מאמרים מקצועיים

ביטוח עסקים

ניסוח מפרטי ביטוח

ענף הביטוח המשתנה והמתעדכן המחייב להתאים כל פוליסה באופן אישי ומדויק לצרכי העסק והחברה, מחייב את חברות הביטוח, לנסח מפרטי ביטוח מותאמים אישית לכל ארגון.

לקריאה נוספת >>
ביטוח הייטק

מחלקה משפטית

כעסקים או חברות, כל שנה אתם משלמים את הפרמיה לחברת הביטוח בתקווה שכאשר תצטרכו את הביטוח חברת הביטוח תהיה שם בשבילנו. שם עשויה להתחיל הבעיה. חברת הביטוח והמבוטח עומדים משני צדי המתרס, כאשר לכל אחד מן הצדדים אינטרסים מנוגדים.

לקריאה נוספת >>
ביטוח דירקטורים

בניית מוצרי ביטוח

ב-LAMDA אנו מתמחים במתן תמיכה לסוכנים וסוכנויות המעוניינים לבנות מוצרי ביטוח מותאמים עבור לקוחותיהם. הסיוע המקיף שלנו מכסה כל שלב בתהליך, החל מזיהוי הצרכים הספציפיים של הלקוח או קבוצת הלקוחות, ועד ליצירת תוכנית עסקית ומציאת פתרונות מתאימים בשוק המקומי והגלובלי.

לקריאה נוספת >>
ייעוץ לסוכנים וסוכנויות ביטוח

ביטוח משנה

במציאות האינטנסיביות והמשתנה של היום, בה עסקים וחברות מתמודדים עם סיכונים משתנים, שעלולים לפגוע בפעילותם השוטפת, קבוצת Lamda עושה את כל המאמצים לספק להם את המעטפת הביטוחית המקצועית והמקיפה ביותר, שתעניק להם מענה עבור כל אתגר, חשיפה או סיכון.

לקריאה נוספת >>
הכנה למכרזים ממשלתיים

הכנה למכרזים ממשלתיים

חברות ועסקים רבים היום מגישים את מועמדותם למכרזים רבים ומגוונים, במטרה לספק שירותים ומוצרים לגופים שונים. במסגרת אותם מכרזים, לא פעם עולה הדרישה שיהיה ברשותם ביטוח, שיתן מענה לצרכים שונים ומגוונים.

לקריאה נוספת >>
ביטוח לתעשיות פיננסיות

בניית מערך ביטוח מקומי / גלובלי

בניית מערך ביטוח עבור חברות ותאגידים היא תהליך מורכב ומאתגר, המחייב ידע מעמיק והבנה רחבה של מגוון רחב של סיכונים פוטנציאליים שהחברה עשויה להתמודד עמם. על מנת להבטיח שהחברה מוגנת בצורה מקיפה, יש צורך בבניית פתרון ביטוחי המשלב כיסויים מקומיים עם כיסויים גלובליים, כל זאת תוך התחשבות בחוקי המס, דרישות הרגולציה, והתרבות העסקית הייחודית לכל שוק שבו פועלת החברה. תהליך זה מתחיל בזיהוי והערכת הסיכונים בכל אזור גאוגרפי שבו החברה פועלת, ולאחר מכן התאמת הכיסויים הביטוחיים כך שיכסו את כל התרחישים האפשריים.

לקריאה נוספת >>
ביטוח למשרדי יחסי ציבור

ביטוח למשרדי יחסי ציבור

משרדי יחסי ציבור נחשבים לשחקנים מרכזיים בניהול המוניטין של לקוחותיהם, אך במקביל, הם ניצבים בפני סיכונים משמעותיים. החל מהפצת מידע תקשורתי ועד ניהול משברים בפרופיל גבוה, כל צעד שגוי עלול להוביל לתביעות משפטיות והפסדים כספיים. ביטוח מותאם למשרדי יחסי ציבור מספק כיסוי מקיף המגן עליהם מפני סיכונים הנובעים מתביעות בגין לשון הרע, הפרות זכויות יוצרים, פגיעה במוניטין ועוד.

לקריאה נוספת >>
דילוג לתוכן